مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اعزام گروه های جهادی مدیران استانی به مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 08 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، گروه جهادی متشکل از مدیران، مسئولین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان کرمانشاه طی نیمه دوم مهرماه سال جاری با هدف پاسخگویی به مردم و ارائه خدمات مطلوب اداری به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، با بیان اینکه گروه های جهادی متشکل از خیرینی است که در راستای رفع مشکلات نیازمندان با نیت خیرخواهانه اقدام به انجام فعالیت های داوطلبانه می کنند گفت: طی نیمه دوم مهر ماه امسال گروه جهادی متشکل از مدیران، مسئولین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان کرمانشاه به روستاهای محروم و مناطق صعب العبور استان اعزام می شوند.

حسین خدرویسی با بیان اینکه مدیران در هر حالتی باید جوابگوی مردم باشند تصریح کرد: مردم مناطق محروم و صعب العبور استان کرمانشاه به راحتی نمی توانند جهت حل مشکلات اداری خود به مسئولین استان دسترسی داشته باشند از این رو گروه جهادی مدیران به دیدار مردم این مناطق خواهند رفت.

خدرویسی اظهار کرد: گروه های جهادی مدیران و مسئولین استان با مردم هشت روستای محروم مناطق شهرستان کرمانشاه دیدار خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه طی اعزام گروه جهادی مدیران استانی به مناطق محروم چندین پزشک حاذق عمومی و متخصص نیز این گروه را همراهی خواهند کرد افزود: این پزشکان به صورت رایگان به معاینه مردم نیازمند مناطق روستایی و محروم مورد بازدید خواهند پرداخت.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این نخستین بار است که مدیران و مسئولین استانی جهت رفع مشکلات مردمی به دیدار مردم مناطق محروم می روند خاطرنشان کرد: طی این سفر جهادی سبدهای غذایی و بهداشتی در میان خانوارهای ساکن در روستاهای محروم استان توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار