کد خبر: ۳۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 08 October 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ اربعین حسینی در البرز گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 700 نفر برای حضور در این اجتماع ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری تجمع بزرگ اربعین حسینی در استان البرز انجام شده است.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان برای حضور در این مهم تا 30 آذر ادامه دارد خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته‌هایی نیز تشکیل شده است که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌ها مسیر خدمات‌رسانی بیشتری را برای مردم در این اجتماع فراهم کنیم.

معاون سیاسی استاندار البرز تأکید کرد: سهمیه استان البرز برای برگزاری این اجتماع 30 هزار نفر است.

حقیقی در ادامه سخنان خود با اشاره به میزبانی استان البرز برای بیست و پنجمین اجلاس سراسری استان البرز خاطرنشان کرد: امسال استان البرز میزبان اجلاس سراسری نماز است.

وی با بیان اینکه این اجلاس 18 آذرماه سال‌جاری در استان البرز برگزار می‌شود،‌ تأکید کرد: در این راستا هفت کمیته نیز برای برگزاری هرچه باشکوه این اجلاس تشکیل شده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با تأکید بر اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین قشرهای مختلف مردم باید به صورت دقیق و اساسی انجام شود افزود: خانواده‌ها نقش مهمی را در نهادینه کردن این مهم در بین فرزندان خود دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار