رئیس فدراسیون کبدی خبر داد
رئیس فدراسیون کبدی ایران از برگزاری لیگ جهانی کبدی از سال آینده میلادی خبر داد و گفت: ایران احتمالا میزبان این رخ‌داد ورزشی است.
کد خبر: ۳۰۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 06 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا مقصودلو عصر امروز در مجمع انتخابات هیأت کبدی استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه لیگ جهانی کبدی از سال آینده میلادی آغاز می‌شود، اظهار داشت: این اتفاق در افزایش و ارتقای سطح این رشته ورزشی بسیار موثر است.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم میزبانی این رخ‌داد مهم توسط ایران انجام بگیرد،‌ گفت: رشته کبدی در ایران علاقه‌مندان بسیاری دارد و ورزشکاران خوبی در این زمینه فعالیت می‌کنند و ظرفیت‌های خوبی در این بخش وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی از برگزاری جشنواره کبدی طی سال‌جاری در مدارس خبر داد و استان کردستان را میزبان این رخ‌داد ورزشی اعلام کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون ورزش‌های همگانی منعقد شده است تا زمینه توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی فراهم شود.

مقصودلو از تخصیص کمتر از یک‌سوم اعتبار 400 میلیون تومانی کبدی سخن گفت و ادامه داد: توزیع این میزان در بین استان‌های مختلف انجام گرفته است و استان کرمانشاه نیز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در زمینه ورزش کبدی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار