رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه خبرداد:
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه از ارائه شن و ماسه با قیمت مناسب جهت استفاده داخلی و توجه به تولید داخلی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 06 October 2016
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه از ارائه شن و ماسه با قیمت مناسب جهت استفاده داخلی و توجه به تولید داخلی خبر داد.

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار داشت:با توجه به نام گذاری سال95توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل در راستای تحقق بخشی از سیاست های اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مردم منطقه و همچنین در جهت رقابت پذیری در قیمت،کارخانه شن و ماسه ویان غرب وراء اقدام به فروش شن و ماسه جهت نیاز هموطنان و شهروندان گرامی می نماید.

دولتخواه افزود:این واحد تولیدی پس از جلسه حضوری در اداره صنعت،معدن و تجارت و با توجه به قدرت خرید مردم اقدام به کاهش قیمت ها در راستای رونق ساخت و ساز نموده است.

وی افزود:به همین جهت هر تن شن به قیمت 80هزار ریال و هر تن ماسه 90هزار ریال اعلام شده است،لذا از کلیه شهروندان و پیمانکاران و افرادی که کار و حرفه مرتبط مشفول به فعالیت هستند درخواست میگردد جهت خرید و تامین مصالح مورد نیاز خود به واحد تولیدی مربوطه مراجعه نمایند.

دولتخواه اضافه کرد:لازم به یاداوری است که قیمت های فعلی در بازار بین 9 هزار الی 14 هزار در هر تن است که به فروش میرسد.

لازم به توضیح است که کارخانه شن و ماسه ویان غرب وراء به مدیریت آقای اسفندیار مولانایی می باشد و شهروندان گرامی در صورت نیاز میتوانند با شماره همراه09187255385 و یا به آدرس:جاده پاوه به نودشه در مجاورت سد داریان(پل زلته)مراجعه کرده و اقدام به خرید کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار