استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه کمربندی غربی کرمانشاه در محدوده قزانچی از پیشرفت خوبی برخوردار است و تا پایان مهر امسال به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۳۰۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 05 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به جمع بندی بازدیدهای صورت گرفته از پروژه های عمرانی سطح شهر کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: کمربندی غربی که طول آن به 23 کیلومتر می رسد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
وی افزود: این پروژه قرار شده با نصب تجهیزات و علایم رانندگی تا 45 روز آینده به بهره برداری برسد. رازانی همچنین به بازدید خود از پروژه تجاری؛ اداری بنیاد مستضعفان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 250 هزار متر مربع در دو مرحله اجرا می شود که گام اول آن با 20 درصد در حال اجراست.
استاندار کرمانشاه؛ همچنین به وضعیت نمایشگاه بین المللی نیز اشاره و با بیان اینکه سال ها قبل زمین آن به اتاق بازرگانی و سازمان همیاری شهرداری ها واگذار شده، گفت: زمین دارای معارض می باشد که کار در دادگستری برای حل این مشکل ادامه دارد.
وی تاکید کرد: با این حال از وضع موجود رضایت ندارم و در صورت ادامه وضع تصمیم دیگری اتخاذ خواهیم کرد.
رازانی در ادامه به وضعیت دهکده المپیک کرمانشاه و پروژه های در حال اجرای آن اشاره و اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری و استخر قهرمانی دو پروژه بزرگی هستند که یکی از آن ها با سرعت و دیگری به کندی در حال انجام است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استخر قهرمانی به کندی در حال اجراست، یادآور شد: این پروژه با کمبود اعتبار روبرو است که به همین دلیل برنامه ریزی شده تا با آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان دیدار و برای تخصیص اعتبار از پیش توافق شده رایزنی شود.
وی همچنین از تشکیل کمیته راهبردی برای بررسی دقیق وضعیت دهکده المپیک خبر داد و گفت: این کمیته هر ماه و یا دو ماه یکبار تشکیل و پروژه های موجود به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا هرچه سریعتر به سرانجام برسند.
رازانی همچنین به ساخت تصفیه خانه آب کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این پروژه با 900 میلیارد ریالی که تاکنون برای آن هزینه شده پیشرفت خوبی داشته، ضمن اینکه قرار شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز 400 میلیارد ریال به پروژه اختصاص دهد که در صورت تحقق ظرف یکسال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. 
وی در پایان یادآوری کرد: اجرای این طرح آبرسانی عظیم مشکل آب شرب شهر کرمانشاه را تا 20 سال آینده مرتفع می کند. 
بازدید از پروژه ساماندهی آبشوران، بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه و راه آهن غرب از دیگر برنامه های کاری استاندار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار