درنشست استاندار ایلام با بنیاد برکت بررسی شد
در نشستی با حضور استاندار ایلام وجمعی از مدیران استان با مدیرعامل برکت در تهران مصوبات سفر رییس ستاد اجرایی به استان ایلام بررسی شد
کد خبر: ۳۰۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 04 October 2016
در نشست استاندار ایلام با مدیرعامل بنیاد برکت در تهران مصوبات سفر رییس ستاد اجرایی به استان ایلام بررسی شد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،در این نشست که بعداز ظهر امروز وبا حضور تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان ایلام در بنیاد برکت در تهران برگزار شد،راههای عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان ایلام بررسی شد.
 
به گفته یکی از همراهان استاندار ایلام، دراین نشست موانع اجرایی شدن مصوبات سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استان بررسی وزمینه های اجرایی شدن این مصوبات مهم در استان فراهم خواهد شد.
 
در این نشست که از ساعتی پیش در بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تهران برگزار شد مدیرعامل بنیاد برکت گفت :طرحهای توانمندسازی اقتصادی بمنظور اشتغالزایی وبهبود شرایط اقتصادی در استان ایلام به اجرا در خواهد آمد
 
عارف نوروزی افزود: بمنظور اجرای طرحهای توانمندسازی اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی در استان ایلام بیش از 200میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
 
نوروزی ادامه داد: برای اجرای طرحهای اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت تاکنون شرکتهای فراشیمی ،سیال گسترمهران،بهشت ریواس دره شهروهمچنین کیمیا گران بدره اعلام آمادگی کرده اند که موضوع توس کاشناسان بنیاد در دست بررسی قرار گرفته است .
 
وی درخصوص بیمه فرش بافان استان ایلام تصریح کرد:فهرست 133نفر از بافندگان استان در 10/7/95از طریق معاونت اقتصادی استانداری ایلام واصل شده است وبرای این منظور مبلغ 30میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است ،ضروری است برای تحقق این موضوع استانداری ایلام کد بیمه شدگان به همراه شماره حساب شعبه تامین اجتماعی را به بنیاد اعلام تا این مبلغ به حساب بیمه واریز شود .
 
شایان ذکراست رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خرداد ماه سالجاری به استان ایلام سفر نمود وحاصل این سفر نیز تصویب چندین طرح وپروژه عمرانی ورفاهی در مناطق محروم استان ایلام بود که در صورت نهایی شدن تاثیر بسزایی در کاهش محرومیت درنقاطی از استان بدنبال خواهد داشت .
از جمله مصوبات این سفر می توان به سرمایه گذاری در حوزه تولید مرغ گوشتی احداث گاوداری سه هزار راسی در استان ایلام اشاره کرد .همچنین احداث 10باب کتابخانه در بخش استان ومشارکت در تکمیل کلینیک پزشکی شهرستان ملکشاهی نیز از مصوبات این سفر بود.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر به استان ایلام  ازساخت ۱۰ کتابخانه در ۱۰ بخش استان ایلام توسط بنیاد برکت خبر داد.

رییس ستاد اجرایی در سفر به استان ایلام وعده داد که برای 60خانواده دو م علولی و400زن بی سرپرست در استان ایلام خانه بسازد

پرداخت 300فقره وام قرض الحسنه پنج میلیون تومانی به بخش صنایع دستی  و سرمایه گذاری 100میلیارد تومانی برای فعال نمودن صنایع تعطیل استان از دیگر مصوبات سفر مخبر به ایلام بود.

وی همچین در سفر خود به استان ایلام از ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی وتکمیل مجتمع فرهنگی ایلام  احداث مدارس جایگزین مدارس کانکسی در نقاط محروم استان وبیمه فرش بافان استان خبر داده بود.
 

 



 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار