کد خبر: ۳۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 03 May 2015
به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در همایش اسوه های صبر وایثار روز شنبه در آیینی از 143 پدر شهید هشت سال دفاع مقدس شهرستان فردیس تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت شهرستان فردیس دراین همایش گفت: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس برای حیثیت و ناموس این کشورجانفشانی کردند، برای همیشه نامشان در تاریخ ماندگار است.
حجت الاسلام محمدباقر قدوسی افزود: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی حاصل خون های پاک شهیدان والامقام است.
وی با بیان اینکه شهدا هرگز اجازه ندادند کوچک ترین ضربه و خدشه ای به جایگاه ولایت، رهبری جامعه و ایمان و تدین مردم وارد شود، گفت: دشمنان زخم خورده این ملت و نظام سعی دارند به هر نحوه ممکن از مردم ما که ولایت پذیری و دینداری آنها به اثبات رسیده، انتقام بگیرند در حالی که هرگز در این مسیر به توفیق واقعی دست نمی یابند.
وی بیان کرد: شهدا محبوب قلوب و ذخیره معنوی جامعه هستند و باید یاد و نام امام و شهدا را نیز گرامی بداریم.
این پدر شهید به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و افزود: باید سیره حضرت علی (ع) و ادامه راه این امام بزرگوار و اطاعت از ولایت فقیه سرلوحه زندگی و راه خود قرار بدهیم.
مسوول هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس نیز دراین همایش گفت: شهدا تربیت یافته پدران و مادرانی هستند که همواره به ارزش های دینی و الهی عشق می ورزند.
مجتبی قاسمی افزود: هرچه به خانواده های معظم شهدا خدمت کنیم، کم است اما مهم این است که خانواده های شهدا از ما می خواهند، نگذاریم دشمن به فرهنگ اسلامی و به جوانان آسیب برساند.
قاسمی گفت: سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهدا، جمع آوری وصیت نامه و زندگینامه شهدا از برنامه های مهم هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس است.
مسوول هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس بیان داشت: وصیت نامه و زندگینامه شهدای این شهرستان جمع آوری و منتشر خواهد شد.
در این همایش از طرح یکسان سازی تصاویر شهدا شهرستان فردیس با حضور امام جمعه شهرستان فردیس و عزیزاکبریان نماینده مردم کرج در مجس شورای اسلامی پرده برداری شد.
در پایان یاد و خاطره پدران 88 شهید که در سال های اخیر به دریار حق شتافته اند گرامی داشته شد و 143 پدرشهید حاضر در مراسم لوح سپاس دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار