رئیس بسیج پزشکی استان کرمانشاه:
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس دو بیمارستان صحرایی در منطقه عمومی شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی از یکم تا هفتم مهر ماه برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 21 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مسعود قلعه‌سفیدی از برپایی دو بیمارستان صحرایی در منطقه عمومی شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس، همچون سالیان گذشته اقدام به انجام فعالیت‌هایی از جمله برپایی بیمارستان صحرایی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم کرده است.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی رشته‌های تخصصی و چهار رشته فوق تخصصی در کنار پزشکان عمومی و کادر پیراپزشکی در این دو بیمارستان صحرایی اقدام به انجام خدمات درمانی خواهند کرد، گفت: این دو بیمارستان صحرایی با همکاری مرکز بهداری غرب سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به مدت یک هفته در دو شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی برپا خواهد شد.
قلعه‌سفیدی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مردم محروم منطقه ثلاث باباجانی و دالاهو، پیگیری مشکلات دندان پزشکی کودکان و به خصوص اطفال، توزیع بسته‌های بهداشتی و دارو را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: در مدت این هفته مردم می‌توانند از خدماتی از جمله غربالگری، ویزیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و مشاوره رایگان در دو بیمارستان صحرایی برپا شده بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: در تاریخ چهارم مهرماه نیز با توجه به هماهنگی‌های که با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است، در درمانگاه‌های دولتی سطح شهر کرمانشاه، ویزیت به صورت رایگان انجام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و افزود: این مسابقات ورزشی شامل، تیراندازی، طناب کشی و دارت است که به تیم‌ها و نفرات اول تا سوم، جوایز نفیس اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به همراه سایر اقشار جامعه در روز پنجشنبه برگزار می‌شود، گفت: در پنجم مهر ماه نیز برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس جهت اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان علوم پزشکی و کانون‌های سطح شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار