'مسلم اکبری' کاپیتان کنگاوری تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان، مدال نقره مسابقات پارالمپیک ریو خود را به خانواده شهید مدافع حرم 'سجاد حبیبی' اهدا کرد.
کد خبر: ۲۹۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 21 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مسلم اکبری با حضور بر سر قبر شهید مدافع حرم سجاد حبیبی که از دوستان قدیمی وی بود، مدال خود را به خانواده این شهید اهدا کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهدای مدافع حرم عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده اند و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه نموده اند. 
وی هدف از این اقدام را تجلیل از خانواده معظم شهدا و ادای احترام به رشادت و ایستادگی شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا قهرمانان واقعی میدان نبرد هستند.
در این مراسم خانواده معظم شهدا، جمع زیادی از مسئولان و مردم ورزش دوست و قهرمان پرور شهرستان کنگاور حضور داشتند. 
کاپیتان تیم ملی هفت نفره ایران شامگاه دوشنبه در برنامه زنده نود نیز گفت: ما یک هفته مانده به بازی ها مجوز بازی در پارالمپیک را گرفتیم و هیچ اردویی نرفته بودیم. 
من 6-7 کیلو اضافه وزن پیدا کرده بودم و بعضی از بچه ها 15 ماه فوتبال بازی نکرده بودند و با این زیبایی بازی کردیم و شرکت ما در این بازی ها معجره بود.
او در همچنین در این برنامه گفت: ما اگر پیش از بازی ها اردو داشتیم قول می دهم اوکراین را در فینال با اختلاف شکست می دادیم، بازی به وقت اضافه رفت و ما از لحاظ بدنی کم آوردیم.
اکبری از پاداش بازیکنان فوتبال 7 نفره گلایه داشت و گفت: متاسفانه پاداش بازی های تیمی از ورزش انفرادی کمتر است در حالی که ورزشکار انفرادی با یک پرتاب می تواند مدال بگیرد.
ما ماهیانه 140 هزار تومان حقوق می گیریم و با همین باید به ورزشمان بپردازیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار