به مناسبت عید قربان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: درآمد اولیه کمک‌های مردمی استان در عید قربان امسال بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال بوده است.
کد خبر: ۲۹۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ حسین خدرویسی، با اشاره به اینکه براساس آمار اولیه مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه بیش از 4 میلیارد و 442 میلیون ریال نذورات مردمی در عید سعید قربان به نیازمندان اهدا کردند، اظهار داشت: هر ساله در عید قربان کمیته امداد با هدف توزیع نذورات و قربانی‌ها مردم خیر استان در میان نیازمندان مبادرت به برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار می‌کند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار تکمیلی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این عید سعید متعاقبا اعلام می‌شود، عنوان کرد: چهار میلیارد و 312 میلیون ریال از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در عید قربان امسال به صورت قربانی و غیرنقد و مابقی آن به صورت نقد اهدا شده است.
خدرویسی با اشاره به اینکه اینکه کمک‌ها و نذورات خیران در همان روز عید بین نیازمندان واقعی و از پیش شناسایی شده توزیع شده است، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه در عید سعید قربان سال 94 بیش از 4 میلیارد و 74 میلیون ریال نذورات به نیازمندان اهدا کردند.
وی گفت: این میزان کمک مردمی از 80 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه و همچنین شماره حساب 0109390939009 اعلام شده نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار