مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود گفت: صلابت، اقتدار و امنیت امروز کشورمان ارمغان ارزشمند و گرانبهای شهداست.
کد خبر: ۲۹۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سجاد کریمی  در مراسم یادواره شهدای حوزه شهید رجایی روانسر که در محل سراب این شهر برگزار شد، افزود: اگر امروز در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم مرهون شهدای عزیز ایران اسلامی هستیم
وی با بیان اینکه امروز شهدا برای دفاع از اسلام جان عزیز خود را فدا می کنند، تصریح کرد: هنوز راه شهدا ادامه دارد و راه و هدف این عزیزان را نباید فراموش کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود اضافه کرد: جنگ هنوز تمام نشده و دشمنان امروز به فکر نبرد مسلحانه نیستند بلکه با جنگ نرم و استفاده از رسانه و فضای مجازی می خواهند به اعتقادات و اصول ما نفوذ پیدا کنند و امنیت خانواده ها را به خطر انداخته اند.
وی تاکید کرد: نباید این فداکاری و رشادت ایثارگران در جامعه به فراموشی سپرده شود و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
معاون فرماندار روانسر نیز گفت: امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج و گسترش دهیم.
 نوری با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته ایم، اظهار داشت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار