اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
کشف ۱۳۹ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان روانسر، دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در شهرستان کرمانشاه و دیدار نماینده مردم اورامانات در مجلس با فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از مهمترین اخبار انتظامی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۹۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف 139 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و شش هزار و 300 بسته توتون و تنباکو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عزیز الهیاری اظهار داشت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر فعالیت عده‌ای در خصوص قاچاق دخانیات، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با شناسایی قاچاقچیان و محل دپوی کالای قاچاق، طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی، محل دپوی سیگار قاجاق مورد بازرسی قرار گرفت و 139 هزار نخ انواع سیگار خارجی، شش هزار و 300 بسته انواع تنباکو و 72 بسته آدامس خارجی کشف و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب انجام شود.
دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در شهرستان کرمانشاهفرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو و کشف بیش از 22 مورد سرقت خبر داد.
سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت‌ لوازم داخل خودرو، در سطح شهرستان کرمانشاه، موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری‌های 15 شریعتی، 17 بعثت و 22 ظفر با بررسی شیوه و شگردهای سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی آنان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تعنوان کرد: مأموران کلانتری‌های مربوطه در ادامه تحقیقات با شناسایی متهمان، این افراد را با هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه پنج متهم این پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به جرائم خود مبنی بر 22 مورد سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.حمایت از نیروی انتظامی، حمایت از نظام استنماینده مردم شهرستان‌‌های اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از نیروی انتظامی حمایت از نظام است و مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت این نیروی ولایی و جان برکف است.
شهاب نادری با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان جوانرود از عملکرد فرماندهی و کارکنان زحمتکش انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت از نیروی انتظامی حمایت از نظام است و مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت این نیروی ولایی و جان برکف است و مردم باید قدردان زحمات شبانه‌روزی پلیس باشند چراکه بدون امنیت و آرامش ادامه‌ زندگی به راحتی میسر نخواهد بود.
نادری به تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری درباره کار نیروی انتظامی، افزود: کارکنان نیروی انتظامی به واقع مجاهدان فی سبیل‌ الله هستند و این افتخار بزرگی برای کارکنان زحمتکش انتظامی است که مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری هستند.
وی از زحمات فرماندهی و کارکنان خدوم انتظامی شهرستان جوانرود در راستای برقراری نظم و امنیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد و انتخابات سالم و به دور از هر گونه ناامنی و تشنج را مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد.
در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود با ارائه آماری از عملکرد پلیس، این شهرستان را از نظر وقوع جرایم و امنیت یکی از شهرستان‌‌های کم‌ جرم و امن استان عنوان کرد.
سرهنگ داریوش محمدی عنوان کرد: اولویت کاری پلیس تأمین نظم و امنیت و برخورد با جرایم و ناهنجاری‌های جامعه است و نیروی انتظامی با حضور در انتخابات نشان داد که با بصیرت کامل و پیروی از فرماندهی معظم کل قوا در ایجاد امنیت مطلوب پای کار بوده و با تمام توان این حضور خود را به عرصه ظهور رساند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار