برگزاری جشن عاطفه ها در کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه، با شروع جشن عاطفه ها در استان گفت: 10 هزار و 200 دانش آموزبی بضاعت تحت حمایت این نهاد، نیازمند کمک های مردم خیر برای شروع سال تحصیلی جدید هستند.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 15 September 2016




به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه، و به نقل از حسین خدرویسی اعلام کرد: جشن عاطفه های امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز از امروز آغاز شده است.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه های امسال در دو بخش مردمی و مدارس برگزار خواهد شد، گفت: بخش مردمی این جشن ملی از صبح امروز آغاز شده و بخش ویژه مدارس نیز 10 مهر و در آموزشگاه ها و مدارس استان برگزار می شود.
خدرویسی با یادآوری اینکه امسال در این جشن ملی مقرر شده که در هریک از شهرستان های استان کرمانشاه یک جشنواره عاطفه ها برگزار شود، یادآور شد: چهار جشنواره نیز در مناطق گوناگون شهرستان کرمانشاه بر پا خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خاطرنشان کرد: جشنواره عاطفه ها با حضور چهره های برجسته علمی، ورزشی و همچنین حامیان و خیران نیکوکار در مساجد، آمفی تئاترها، سالن های ورزشی و.. برگزار می شود.
به گفته خدرویسی در حاشیه جشنواره عاطفه های سالجاری برنامه های متنوعی از قبیل ایستگاه نقاشی، همخوانی گروه های سرود و در برخی شهرستان ها بازارچه خودکفایی برپا خواهد شد.
وی افزود: پیش از شروع سال تحصیلی جدید تمامی کمک هایی که در جشنواره عاطفه های امسال جمع آوری خواهد شد در میان دانش آموزان نیازمند تحت حمایت در استان کرمانشاه توزیع می شود.
خدرویسی در پایان و با یادآوری اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته 10 میلیارد و 181 میلیون ریال کمک مردمی در استان جمع آوری شد، اظهار امیدواری کرد: امسال با کمک های بی دریغ مردم خیر و نوع دوست کرمانشاه هیچ دانش آموز نیازمندی در استان برای تامین هزینه های تحصیل خود با مشکل مواجه نشود.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بالغ بر 165 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار