تیم فوتبال صبای قم سومین بازی خارج از خانه خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر سیاه‌جامگان خراسان انجام می‌دهد.
کد خبر: ۲۹۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 13 September 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه پنجمین بازی خود را در چارچوب مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور روز بیستم شهریور ماه برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد، با فاصله‌ای پنج روزه در یک مسابقه مهم دیگر از لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

فوتبالیست‌های صبای قم بعد از پنجمین مسابقه خود در لیگ برتر بلافاصله تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا مجددا روز بیست و پنجم شهریور ماه در ششمین دیدار شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در مصافی خارج از خانه برابر تیم سیاه‌جامگان خراسان صف‌آرایی کنند.

آمادگی صبا برای انجام سومین بازی خارج از خانه لیگ شانزدهم

شاگردان مرفاوی تمرینات خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی هما انجام می‌دهند تا آمادگی خود را برای بازی‌ آتی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر روز پنجشنبه هفته جاری یعنی بیست و پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود، برابر سیاه‌جامگان خراسان افزایش بدهند.

این در حالی است که به واسطه اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم، یک تعطیلی 23 روزه دیگر پیش‌رو دارد و بر همین اساس تیم‌های لیگ برتری به دنبال کسب حداکثر امتیاز از دو بازی پیش‌رو هستند تا با آرامش به تعطیلات مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتبال بروند.

در این میان تیم فوتبال صبای قم که از پنج بازی خود در هفته‌های سپری شده از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهار تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و با کسب چهار امتیاز در بین تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی ایستاده، این‌روزها سخت به دنبال نخستین برد خود در این فصل است.

نماینده لیگ برتری فوتبال قم بعد از چهار روز تمرین در دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی خود، در دیداری حساس از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه این هفته در میهمانی سیاه‌جامگان خراسان به میدان می‌رود تا بلکه پیروزی‌های دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته را برابر این تیم تکرار کند.

پیروزی صبا در دیدارهای رفت و برگشت فصل قبل برابر سیاه‌جامگان

صبای قم در هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم سیاه‌جامگان خراسان بود که در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد و در دیدار برگشت نیز در ورزشگاه یادگار امام قم با یک گل از سد این تیم عبور کرد.

اکنون نوبت به رویارویی دو تیم در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رسیده و اکنون شرایط سیاه‌جامگان در جدول رده‌بندی بهتر از تیم صبای قم است، سیاه‌جامگان با سرمربی و اکثر بازیکنان فصل گذشته خود در لیگ امسال عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل لیگ برتر داشته و آخرین بازی خود قبل از رویارویی با صبا را در میهمانی گسترش‌فولاد تبریز با برد پشت سر گذاشته است.

اما صبای قم هنوز نتوانسته طعم پیروزی در لیگ شانزدهم را بچشد و از پنج مسابقه قبل چهار تساوی با تیم‌های صنعت نفت آبادان، پیکان تهران، ماشین‌سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان و یک باخت در میهمانی تیم پرسپولیس تهران در کارنامه دارد و امیدوار به شکست طلسم نبردن‌های خود در میهمانی پنجشنبه این هفته با تیم سیاه‌جامگان خراسان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار