رقابت های سراسری تیراندازی و دارت خواهران شرکت های تابعه وزارت نیرو عصر روز پنجشنبه 18 شهریور ماه پس از دو روز رقابت با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۹۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 13 September 2016
به گزارش تابناک وبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب  شهری استان کرمانشاه، در مراسم اختتامیه این مسابقات در رشته دارت و در بخش انفرادی خانم ها ماندانا مصلایی از استان فارس، رضوان عبدی از استان مرکزی به ترتیب اول و دوم و خانم ها محرم داداشی از مازندران و فاطمه دهقانی بطور مشترک مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
بر اساس این گزارش در بخش تیمی رشته دارت نیز استان های فارس، مازندران و استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب و موفق به دریافت کاپ قهرمانی مسابقات شدند. در این رشته خانم آمنه آباد از استان فارس به عنوان بهترین ورزشکار و شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز موفق به دریافت کاپ اخلاق مسابقات گردید.
بر پایه این گزارش در رشته تیراندازی و در تفنگ بادی نیز در بخش تیمی بازیکنان استان های قزوین، مرکزی و خوزستان به ترتیب کاپ های قهرمانی اول تا سوم را بالای سر بردند.
هیئت داوران این مسابقات در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی به ترتیب خانم ها طاهره سفیدی از استان قزوین، شیما کار آذه از خوزستان و مهدیه فرح بخش از استان مرکزی را به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.
براساس این گزارش؛ در رشته تپانچه نیز خانم ها خدیجه حیدری، طاهره ابراهیمی و مرضیه طهماسبی به ترتیب مقام اول تا  سوم را از آن خود کردند.
همچنین در بخش تیمی رشته تپانچه نیز تیم های استان های مرکزی ، قزوین و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم شدند و کاپ اخلاق نیز در رشته تیراندازی به استان گلستان رسید.آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی وزارت نیرو را داریم 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در آیین اختتامیه مسابقات سراسری تیراندازی و دارت خواهران وزارت نیرو با اشاره به اهمیت ورزش در آمادگی جسمانی و ارتقاء سطح روحیه کارکنان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی موجب تبادل فرهنگی بین استان ها و آشنایی با مراکز فرهنگی ، تاریخی ، و دیدنی استان ها نیز می شود.
علیرضا تخت شاهی در ادامه با تاکید براینکه زمینه برگزاری و تدارکات مسابقات در کمترین زمان ممکن انجام گرفت گفت: با توجه به اینکه همکاران شرکت آبفای استان کرمانشاه دو سه روز فرصت داشتند مقدمات برپایی مسابقات را فراهم کنند اما شاهد میزبانی خوبی بودیم که مورد رضایت شرکت کنندگان نیز قرار گرفت.
وی در پایان آمادگی آبفای استان کرمانشاه را برای برگزاری و میزبانی هرگونه مسابقه ی ورزشی وزارت نیرو را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار