با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سرهنگ بیژن خدادادی به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ افشار محمدی تجلیل گردید.
کد خبر: ۲۹۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 12 September 2016




محسن احمدیان-تابناک کرمانشاه؛ با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، امام جمعه ، مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان  روز گذشته، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آباد غرب برگزار شد.
بر اساس این گزارش؛ سرهنگ بیژن خدادادی به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ افشار محمدی تجلیل گردید.
در این مراسم سرهنگ افشار محمدی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، خلاصه ای از گزارش عملکرد خود را در طول مدت سه سال خدمت در شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد.
در ادامه حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ محمدی، نیرو های نظامی سپاه، ارتش و انتظامی را لازمه حفظ آرمان های انقلاب، امنیت کشور و ثبات منطقه دانست.
حجت الاسلام محمدی پور سپاه پاسدارن را از نهادهای ارزشمند برای انقلاب و نظام دانست و افزود: امام راحل می فرمایند «اگر سپاه نبود کشور نبود» و این نقش و اهمیت سپاه را در کنار سایر نیرو های نظامی و انتظامی انقلاب اسلامی می‌رساند.
سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه نیز در سخنانی وجود فرماندهان شجاع مدیر و مدبر در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه را یک نعمت الهی دانست و تأکید نمود: در سنگر مجلس پشتیبان نیروهای مسلح و قوای نظامی مقتدر هستیم.
در این مراسم همچنین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به نقش و جایگاه وِیژه اسلام آبادغرب در دفاع مقدس، گفت: اسم اسلام آبادغرب با مرصاد گره خورده است.
سردار ریحانی با بیان گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، به تشریح راهبرد جدید دشمنان در منطقه پرداخت و افزود: به حول و قوه الهی بزودی شاهد پیروزی های بزرگی در زمینه های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
همچنین حسن رجبی رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب به نمایندگی از اعضا شورای اداری و فرهنگیان شهرستان از همکاری و تلاش های سرهنگ افشار محمدی تشکر کرد.
در این مراسم سرهنگ بیژن خدادادی فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس و خصوصا” شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهدای حادثه منا، با اشاره به وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل(ره) گفت: کار سختی در پیش داریم و باید انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم.
گفتنی است؛ در بخش پایانی این مراسم حکم فرماندهی و لوح سپاس به فرماندهان جدید و پیشین سپاه اسلام آباد اعطا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار