معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: تاکنون بیش از 70 هزار سرپرست خانوار جهت دریافت کارت مرزنشینی از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند که بر این اساس تعداد 60 هزار کارت چاپ و 52 هزار و 579 نفر از این افراد موفق به اخذ کارت الکترونیکی خود شده اند.
کد خبر: ۲۹۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 11 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛جمیل شوهانی اظهار کرد: جمعیت مرزنشینان استان ایلام 217 هزار و 759 نفر است که در شهرستان های دهلران، مهران، ملکشاهی و بخشی از شهرستان ایلام ساکن هستند که مشمول بهره مندی از امتیازات کارت مرزنشینی می شوند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت تعاونی مرزنشین در استان ایلام فعال است، افزود: کارت های مرزنشینی مزایایی دارد و در راستای حمایت از ساکنان مناطق مرزی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار صادر شده و دارندگان این کارت ها اجازه دارند سالانه به ازای هر نفر تا سقف 130 دلار کالای مجاز وارد کشور کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: تاکنون بیش از 70 هزار سرپرست خانوار جهت دریافت کارت مرزنشینی از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند که بر این اساس تعداد 60 هزار کارت چاپ و 52 هزار و 579 نفر از این افراد موفق به اخذ کارت الکترونیکی خود شده اند.

شوهانی تاکید کرد: از مجموع کارت های الکترونیکی ثبت نام شده بیش از هفت هزار فقره کارت الکترونیک مبادلات با عنوان های ثبت اشتباه مشخصات سجلی، عدم اسکن تصویر سرپرست خانوار، عدم اسکن نامه شورای اسلامی شهر یا روستا نیز بلاتکلیف مانده اند.

وی با اشاره به اینکه بهترین و مناسب ترین شیوه برخورداری از مزایای این کارت ها، عضویت در تعاونی ها است، گفت: سرپرست خانوار با هدف استفاده از امتیازات لازم، کارت های خود را به تعاونی های مرزنشین تحویل دهند. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار