به مناسبت عید قربان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۸۰ میعادگاه در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذوارت مردم خیر استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۹۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 11 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ حسین خدرویسی ، با بیان اینکه در عید قربان امسال 80 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه دایر می‌شود اظهار داشت:این پایگاه‌ها آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران استان و توزیع سریع این نذورات میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت است.  
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد:  پایگاه‌های کمیته امداد در دفاتر این نهاد، مراکز نیکوکاری، مراکز فروش و ذبح دام، واحدهای سیار تعبیه شده در سطح شهرها و روستاها و محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان تعبیه می‌شوند. 
خدرویسی با اعلام شماره حساب 0109390939009 نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: این شماره حساب نیز آماده دریافت کمک‌ها و نذورات نقدی مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان است. 
وی با اشاره به اینکه سامانه پرداخت سریع یا آنی در شهر کرمانشاه نیز برای جمع‌آوری نذورات مردمی در این عید سعید برقرار شده است، گفت: خیران می‌توانند از طریق تلفن‌های همراه با شماره‌گیری #083*1*7*3*8877* کمک‌های اعتباری خود را به نیازمندان اهدا و در شادی آنان سهیم شوند. 
خدرویسی با بیان اینکه کمک‌ها و نذورات خیران در همان روز عید بین نیازمندان واقعی و از پیش شناسایی شده توزیع خواهد شد افزود: مردم خیر استان کرمانشاه در عید سعید قربان سال 94 بیش از چهار میلیارد و 74 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.  
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: هر ساله در روز عید قربان کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف توزیع به موقع نذورات و قربانی‌ها مردم خیر استان میان نیازمندان مبادرت به برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار