سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با نظارت بهداشتی و بازرسی‌های مشترک این اداره از رستوران‌های بین‌راهی، یک واحد رستوران واقع در این شهرستان به دلیل استفاده از فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف پلمب شد.
کد خبر: ۲۹۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد جلیلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به برنامه نظارت بهداشتی و بازرسی‌های مشترک اداره دامپزشکی و سایر ادارات شهرستان تاکستان از رستوران‌های بین‌راهی، یک واحد رستوران واقع در این شهرستان در 18 شهریور ماه سال جاری به دلیل استفاده از فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف و عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر فرآورده‌‌های خام دامی مصرفی در رستوران‌ها بر عهده دامپزشکی است، ادامه داد: کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در گشت‌های نظارتی خود از رستوران‌های داخل شهر و بین‌راهی بازدید کرده و در صورت مشاهده مواردی که سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد می‌کنند.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قزوین همچنین از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه فرآورده‌های خام دامی (گوشت، مرغ، ماهی، تخم‌مرغ و غیره) مراتب را از طریق شماره 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به دامپزشکی اطلاع ‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار