رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده:
به حول قوه الهی بنده تا پایان دولت تدبیر و امید دو یعنی سال ۱۴۰۰خورشیدی درخدمت جامعه فرهنگی هستم.
کد خبر: ۲۹۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 11 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ،کارشناسان واحدهای آموزش ،ارزیابی و عملکرد ، انجمن اولیا و مربیان ، خدمات و مدیران مدارس لنده نشست تشریح برنامه ها و آیتم های پروژه مهر در محل اداره آموزش و پروش لنده برگزار گردید.
سیف الله محمدی نسب رئیس اداره اموزش وپروش دراین نشست که دغه دغه مهم آن را میزبانی ازدانش اموزان دانست گفت:روز اول مهر یک روز ملی است و این روز متعلق به اهاد جامعه است حال انکه اموزش وپرورش باتوجه به گستردگی و پراکندگی جهت تحقق برنامه هایش نیاز به تعامل و همکاری تمام ادارات و خانواده ها دارد.
رئیس آموزش و پرورش گفت:شعار امسال، آموزش و پرورش کیفیت مدار،تحول گرا و برنامه محوراست.

وی در این راستا تصریح کرد: کیفیت یک امرتصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی ویک سری استانداردهای است تا به هدف برسیم.
محمدی نسب نظم ،جدیت و پیگیری و تعامل یک مدیر با مجموعه تحت مدیریت و قاطعیت در عین ارباب رجوع را از خصوصیات بارز مدیریتی دانست .
رئیس مهمترین نهاد علمی اموزشی شهرستان لنده در آستانه فرارسیدن مهر ماه خطاب به مدیران گفت: در این مدت باقی مانده تا شروع مهر ،تمامی کم  و کاستی ها را رفع نمایید ،مدارس را به نحو مطلوب اماده کنید ، وضعیت فیزیکی مدارس ،پوشاک و کتب دانش اموزان را تا قبل از روز اول مهر به نحو احسن انجام دهید تا آموزش و پروش با شروع مهر میزبان خوبی برای میهمانان خود که دانش اموزان هستند ،باشند.

پیگیر جلسات شورای دبیران هستم
محمدی نسب خاطر نشان کرد:سعی بران دارم شخصا در جلسات شورای دبیران در سال جدید شرکت نمایم و از نزدیک در جریان امورات مدارس قرار گیرم.
وی خطاب به مدیران مدارس شهرستان لنده گفت:با عشق ،علاقه و انگیزه بکار خود ادامه دهید. همچنان درخدمت مدیران لایق و کارامد هستیم جز انکه مدیری یا شخصا قطع همکاری نماید و یا گزارش و عملکرد باعث ان شود که در حوزی مدیریتی درخدمت عزیزی نباشیم . ایشان همچنین در راستای توانمندسازی مدیران در حوزه نرم افزاری از مدیران خواست تا در دوره های که اداره اموزش و پرورش در جهت توانمندسازی فرهنگیان در حوزه اتوماسیون اداری برگزار می کنند ،شرکت و میزان دانش خود را دراین حوزه به روز نمایند.

دکترمحمدی نسب در پایان سخنان خود از جامعه فرهنگی شهرستان خواست تا استناد به اخباری کنند که از طرف شخص رئیس اداره اموزش و پرورش و یا مدیر روابط عمومی اعلام می شود،چراکه گهگاهی شایعاتی ساخته میشود که یقینا این شایعات را افراد حسود و مغرض می سازند و به حول قوه الهی بنده تا پایان دولت تدبیر و امید دو یعنی سال ۱۴۰۰خورشیدی در خدمت جامعه فرهنگی هستم .
نکته نظرات معاونین و کارشناسان
درادامه این نشست کارشناسان واحدهای اداره اموزش و پرورش ازحدود انتظارات واحد مدیرتی خود در جهت هر چه بهتر برگزاری پروژه مهر نکاتی را در جمع مدیران یاداوری کردند.
باقرخرمی معاونت آموزشی ،آموزش و پروش گفت :امروزه یکی از مواردی که دغدغه ایجادمیکندمدیریت فضای است که یک مدیران را مدیریت میکند
وی جو حاکم بر نهاد مدیریتی را در پیش برد و اجرای برنامه ها ،مهم توصیف و دراین زمینه گفت :شما مدیران باید فضا و جو محل مدیریت خود را در کنترل خود دربیاورید و با اشراف کامل بر اوضاع محل مدیریت نگذارید جو مسموم حاکم شودکه دراین راستا از مدیران خواست با بکارگیری معیارهایی از قبیل صداقت و شفافیت، قانون در کنار انعطاف پذیری ، تشویق و ارائه پاداش هر چند سطحی کنترل اوضاع محل مدیریت خودرادردست گیرند.
ایشان در ادامه به واکاوی مدل های مختلف مدیرتی پرداخت و به مدیران پیشنهاد داد از مدل مدیریت دمکراتیک برای کنترل و اداره حوزی مدیریتی خود استفاده نمایندازاین رو که در مدل روش مدیریت دمکراتیک شما از خرد جمعی و از دانش گروهی استفاده مینمائید و مطمعنا وقتی مشورت و هم اندیشی ایجاد شود ، تصمیم مناسب برای یک مدیر در دستور کار قرار گرفته می شود.

رحیم آهنین جان کارشناس انجمن اولیا و مربیان در این نشست گفت :در مهر ماه امسال در بیش از شصت اموزشگاه انتخابات انجمن اولیا برگزار میگردد که این انتخابات به خواست اداره کل اموزش وپرورش بایدگزارش برگزاری و مستدسازی تا دوهفته اول مهرماه ارسال گردد.
ایشان یکی ازدرخواست های مهم حوزه کاری واحد انجمن اولیا و مربیان از مدیران را برگزاری دوره های اموزش خانواده عنوان کرد و در این راستا از مدیران خواست برابر مقرارات حداقل چهار وحداکثر شش دوره در این زمینه برگزارنمایند.
سیدخدر تقویی کارشناس آموزش متوسطه در این نشست ضمن ارائه گزارش و عمکرد از حدود انتظارات واحد آموزش در شروع سال جدید گفت : پروژه مهر نماد(نمادمدیریت است) و در این راستا برنامه ریزی ،سازماندهی ،هماهنگی،راهبری و ارشیابی مورد توجه است وهیچ گونه مچگیری درکار نیست .در پروژه مهر با نماد نظارت بایک رویکرد انسانی، اسلامی به سراغ رفع کم و کاستی های موجود میرویم تا به کمک هم دراجرایی قوانین گام برداریم .
کارشناس واحدخدمات اداره اموزش و پرورش نیز در نشست پروژه مهر از حوزه انتظارات واحد خدمات، نکاتی را یاداوری کرد.
داریوش خسرونژاد گفت:مدیران ازابتدای شروع بکاردقت کنندر در جابجایی های صورت کند انجام میگیرد اموال و وسایل حوزه مدیریت چک شود و درادامه کار محافظت از اموال و تجهیزات مدارس رادر دستورکارخود قرار دهند.
ایشان درادامه حدود انتظارات واحدخدمات از مدیران خواست :فضایی فیزیکی محل خدمت خود را در این مدت مانده تا اغاز مهر ساماندهی و به جد پیکیر ان باشند تا بهترین فضایی ممکن را برای میزبانی از دانش اموزان اماده نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ایشان نفس های اخر را می کشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار