فرماندار روانسر:
فرماندار روانسر گفت: شهرستان روانسر نیازمند توسعه زیرساخت های فرهنگی است و این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۹۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،حسین ویسمرادی افزود: مقوله فرهنگی موضوعی اساسی و تاثیرگذار است و باید زمینه ورود و مشارکت هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه را فراهم کنیم تا در حوزه فرهنگ شهرستان دگرگونی و تغییر احساس شود.
وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های فرهنگی می تواند ناهنجاری های شهری را از بین ببرد و در صورت تحقق این امر جوانان به سمت فرهنگ ملی و مذهبی سوق یافته و از ناهنجاری ها دور می شوند.
او اضافه کرد: کار فرهنگی یک کار ریشه ای است و دولت تدبیر و امید به مسایل فرهنگی نگاه ویژه ای دارد چرا که این موضوع تاثیرگذاری بسیار خوبی بر روی باورها و اندیشه ها دارد و می تواند جامعه را به سمت پویایی و بالندگی سوق دهد.
ویسمرادی ادامه داد: شهر روانسر پتانسیل های مناسب گردشگری و فرهنگی است و می توان با تأمین این زیرساخت ها دامنه فعالیت های فرهنگی را در سطح شهرستان گسترش داد و انجام کارهای فرهنگی تقویت شود.
وی اقدام ارزنده شهرداری روانسر در خصوص احداث بوستان ساحلی و ایجاد یک فضای فرهنگی (سالن آمفی تئاتر روباز با مساحت بیش از سه هزار متر مربع) در پایین دست سراب روانسر را قابل تقدیر دانست و افزود: ایجاد این زیرساخت فرهنگی می تواند منشا بسیار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی باشد.
فرماندار روانسر، عملکرد شهرداری روانسر در حوزه فرهنگی شهرستان را با توجه به کمبود اعتبارت و منابع درآمدی که دارد مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: این نهاد در مقایسه با سال های گذشته عملکرد بهتری داشته است.
ویسمرادی اضافه کرد: شهرداری روانسر سعی دارد تا جایی که مرزهای اختیاراتش وسعت دارد، برای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای مردم فعالیت کند و ما هم در این مسیر حمایت خواهیم کرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار