در سالگرد عروج زائران الی‌الله انجام می‌شود
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه هنرهای تجسمی در کرمانشاه به‌مناسبت نخستین سالگرد عروج زائران الی‌الله خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از  فارس،عباس سروری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌ مناسبت نخستین سالگرد عروج زائران الی‌الله ورک‌شاپ سه روزه هنرهای تجسمی در رشته‌های نقاشی، پوستر و تصویرسازی در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:درنخستین برنامه علمی، هنری و پژوهشی 40 نفر از هنرمندان سراسر استان کرمانشاه حضور دارند که در کنار اساتید صاحب نام این رشته به خلق آثار هنری می‌پردازند.
به گفته سروری، جنایات علنی آل‌سعود طی سال‌های اخیر در منطقه، به‌ویژه بی‌کفایتی در امور حج موجب شده تا چهره‌ای وحشی از خود نشان بدهد و آن‌چه که موجب تداوم این ددمنشی می‌شود سکوت مجامع بین‌المللی است.
این مسؤول خواستار شد که هنرمندان با خلق آثار تاثیرگذار، فریاد عدالت‌خواهی و دعوت به بیداری انقلاب اسلامی را به گوش تمام عدالت‌خواهان و جهانیان برسانند تا ماهیت این رژیم فاسد بیش از پیش برای همگان مشخص شود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این کارگاه هنری آثار هنرمندان در این کارگاه هنری به‌صورت نمایشگاه‌های گروهی و متعدد به نمایش درخواهد آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار