مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه اعلام کرد:
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از برگزای دوره آموزشی روزنامه نگاری پیشرفته برای خبرنگاران استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایسنا؛فریدون معتمدیان،اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش در حوزه رسانه و در راستای تکمیل دوره روزنامه نگاری مقدماتی که سال گذشته به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد،در نظر داریم دوره روزنامه نگاری پیشرفته را با همکاری مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کنیم.
وی گفت: این دوره ها از 25 شهریور تا 14 آبان به مدت شش هفته و طی روزهای پنجشنبه(صبح و عصر) و جمعه(صبح) برگزار می شود و تنها افرادی که دارای مدرک روزنامه نگاری مقدماتی هستند( چه در دوره گذشته موفق به کسب این مدرک شده اند و چه در گذشته) می توانند در این دوره آموزشی روزنامه نگاری شرکت کنند.
معتمدیان اظهار کرد: اساتید این دوره آموزشی از اساتید برجسته دانشگاه تهران و مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و سرفصل هایی که در این دوره تدریش می شود شامل کارگاه عملی روزنامه نگاری، صفحه آرایی، مبانی عکاسی، چاپ و نشر و عکاسی خبری می‌باشد.وی مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این دوره آموزشی را 2 قطعه عکس، اصل و کپی مدرک روزنامه نگاری مقدماتی، کپی شناسنامه و کارت ملی و واریز مبلغ 25 هزار تومان به حساب خانه مطبوعات به شماره حساب 0110554670006 نزد بانک ملی شعبه آزادی عنوان کرد.
معتمدیان افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره آموزشی می توانند با آقای وحید نیشابوری تماس بگیرند.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه درادامه ازبرگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان در تاریخ دهم آبان ماه به منظور انتخابات دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات استان خبر داد.
وی با بیان اینکه فعالین رسانه ای که دارای شرایط ذکر شده در اساسنامه باشند همواره می توانند به عضویت خانه مطبوعات استان درآیند،گفت:بر اساس اساسنامه داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد، داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و یا دیپلم با هفت سال سابقه کار رسانه ای،اقامت درحوزه فعالیت خانه مطبوعات، داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه منتهی به زمان برگزاری مجمع، نداشتن محکومیت کیفری موثر، تعهد به اجرای مفاد اساسنامه و امضاء میثاق نامه اخلاق حرفه ای از شروط عضویت در خانه مطبوعات است.
معتمدیان گفت: درب خانه مطبوعات هواره به روی فعالین رسانه ای که شرایط و مدارک لازم برای عضویت را داشته باشند،باز بوده و هست.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار