مدیرعامل؛شرکت گاز استان کرمانشاه:
مدیرعامل؛شرکت،گازاستان کرمانشاه؛گفت:پروژه گازرسانی به شهرهای؛باینگان وحمیل؛دردهه فجر امسال به اتمام؛خواهدرسید.
کد خبر: ۲۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 06 September 2016





سیدحمید فانی یزدی؛درگفتگوباخبرنگارتابناک،در استانداربه صحنه؛درموردپروژه های گاز رسانی
به روستا ها و شهر ها بیشتر هست خیلی برای ما مهم هست با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز شهری در استان کرمانشاه  به 99 درصد رسیده که ازمیانگین کشوری بالاتر است،اظهار داشت:برای گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه درحال دریافت مجوزهای لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی و وزارت نفت هستیم.
وی افزود: پروژه گازرسانی به شهرهای باینگان و حمیل در دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح داشت: مطالعات و اقدامات مربوط به دریافت مجوز جهت گاز رسانی به شهر ریجاب نیز در حال انجام است.
وی؛با بیان اینکه شرکت گاز استان کرمانشاه در حال حاضر 250 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا دارد، اضافه کرد: این شرکت تاکنون توانسته است تمام مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند.
فانی از اشتغالزایی 250 نفر در این پروژه ها خبرداد و درخصوص گازرسانی به روستاها نیز یادآورشد: ضریب نفوذ گاز روستایی در استان کرمانشاه 50 درصد است.
وی ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاها را در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم 26 درصد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:درحال حاضر گاز رسانی به 640 روستای استان در حال انجام است که بخشی از آن ها در سالجاری و بخشی نیز در سال آتی به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: درصورت اتمام گاز رسانی به این 640 روستا ضریب گاز رسانی به روستاها در استان به 71  درصد خواهد رسید که این نشاندهنده عزم و اراده وزارت در گاز رسانی به روستاها است.
خبرنگار:مسعود دریابار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار