مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری محافل قرآنی ویژه کودک و نوجوان در دارالقرآن حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 29 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علی امینی گازار اظهار داشت: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی هر هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته که برگزاری محفل قرآنی« جنگ قرآنی» یکی از این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه این محافل قرآنی برای کودکان 6 تا 14 سال برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این محافل آماده‌‌سازی، جذب و علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به آموزش و فراگیری قرآن است.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: از برنامه های این محفل می توان به آموزش مفاهیم دینی در قالب قصه‌گویی، نمایش، سرود و دکلمه توسط کارشناسان دینی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه قاریان و حافظان آموزش یافته در دارالقرآن حرم مطهر رضوی در این محافل به اجرای برنامه می‌پردازند گفت: این محافل زمینه خوبی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر فراگیران قرآنی است

امینی با بیان اینکه در پایان این محافل قرآنی مسابقه‌ای با عنوان « فرشتگان آسمانی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مسابقه سوالاتی در زمینه معما‌های قرآنی و رنگ‌آمیزی برای کودکان در نظر گرفته شده و در پایان به قید قرعه به 8 نفر از کودکان هدایایی اهدا می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه این محفل قرآنی 5 شنبه‌های هر هفته، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل استقبال خوب زائران و مجاوران از برنامه‌های این محفل قرآنی، این برنامه از 11 اردیبهشت‌ماه سال جاری در روزهای جمعه قبل از نماز مغرب و عشاء نیز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار