نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کرمانشاه؛درمجلس شورای اسلامی به پیگیری نیازها و مطالبات کرمانشاهیان تا اخذ نتایج نهایی و کاربردی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان در مجلس نیازها و کمبود‌های استان کرمانشاه را با جدیت پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 06 September 2016





به گزارش خبرنگارتابناک درکرمانشاه؛سید‌قاسم جاسمی؛در گفت‌و‌گو تلفنی؛باسیدجاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به تلاش و پیگیری مسؤولان استانی در پیشرفت پروژه‌ها و بهبود اوضاع معیشتی و فرهنگی این استان ولایت‌مدار،اظهار داشت: مسؤولان استان به ویژه فرماندار کرمانشاه درعرصه‌های فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در کرمانشاه با تعهد و تخصص، تلاشی شبانه‌روزی دارند.
وی؛به جلب اعتماد مردم کرمانشاه اشاره و بیان کرد:بااستفاده از برنامه‌ریزی و همفکری درخصوص تحقق وعده‌ها و استفاده از اعتبارات و پشتیبانی دولت، باید اعتماد مردم را جلب کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش فرمانداردرتخصیص 10 میلیون تومان از منابع استانی برای بهبود اوضاع منطقه آقا‌جان کرمانشاه،ادامه داد:باید این میزان اعتبار برای ساماندهی این مناطق کم برخوردار شهر به ویژه ملاحسینی،حکمت‌آباد، آقاجان،جعفرآباد،بیشتر شودونمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس برای جذب بودجه و اعتبارات به پروژه‌های استان و بهبود اوضاع کرمانشاه تلاش می‌کنند.
جاسمی از تنظیم نامه‌ای با امضا چندتن ازاعضا نمایندگان مردم کرمانشاه درمجلس خبر داد افزود:درحقیقت هشت نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در مطالبات مردم و تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها متحد، همزبان و همسو هستند.
وی ادامه داد:با امضاء چند تن از نمایندگان مردم کرمانشاه نامه‌ای در خصوص تکمیل پروژه‌های جاده‌سازی و بخش‌های راه روستایی با استفاده از اعتبارات و بودجه‌های دولتی به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی تقدیم کرده‌ایم و همچنان پیگیری این موضوع؛هستیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نمایندگان مجلس به‌عنوان خدمتگزاران مردم،نیازهاوکمبودها را در استان با جدیت پیگیری می‌کنندتادرراستای آن به نتایج مثبت و کاربردی دست پیدا کنند.
خبرنگار:مسعود دریابار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار