فرماندار کرمانشاه:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۹ هزار و ۹۰ نفر ساعت آموزش اقتصاد مقاومتی در سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛فضل‌الله رنجبربا اشاره به اینکه امسال 9090 نفر ساعت آموزش اقتصاد مقاومتی در سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه انجام می‌شود اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال 7140 نفر ساعت آموزش در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در مرکز شهرستان کرمانشاه انجام شده است.
فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به تشکیل تعاونی‌های زنان روستاهای ماهیدشت و بیلوار در شهرستان کرمانشاه گفت: توانمندسازی زنان و خانواده‌های روستایی و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین اهداف تشکیل این تعاونی‌ها است.
رنجبر با بیان اینکه اکنون شرکت تعاونی زنان ماهیدشت 1500 عضو دارد، گفت: این زنان در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی مشغول به فعالیت می‌شوند و مقرر شده برای افرادی که دوره‌های آموزشی را در بخش‌ها گذرانده‌اند، گواهینامه آموزشی صادر و تسهیلات لازم به آنها تخصیص داده شود.
وی با اشاره به تصویب برنامه نیازسنجی آموزش روستاییان در پنج حوزه شهرستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورای اشتغال برنامه‌ریزی استان مقرر شده است که تفاهم‌نامه‌ای آموزشی بین بخش‌داری‌ها و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در مدت 15 روز منعقد شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار