مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت:حجم خدمات و اعتبارات تخصیصی دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت این شهرستان را نسبت به ادوار گذشته بی نظیر دانست و گفت: از محل پزشک خانواده نیز اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص داده شده که تا کنون بیش از 35 میلیارد آن جذب و هزینه شده و مابقی نیز به تناوب از طریق وزارت در حال تزریق می باشد.
کد خبر: ۲۹۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 04 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛آرش جعفری زاده  گفت: از محل این اعتبار مراکز بهداشتی روستاهای کل کل، مرکز بهداشتی درمانی سرابله، درمانگاه شباب، خانه بهداشت روستای پیاز آباد و خانه بهداشت روستای چم قوله بازسازی شده اند.
 
وی افزود: تجهیز آزمایشگاه شهر سرابله و کهره،بازسازی مراکز آموزش بهورزی ،راه اندازی سامانه سیب در تمام مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت، خرید لوازم و تجهیزات اداری و پزشکی برای تمام مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت از دیگر خدمات انجام شده می باشد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول یکی از نیازهای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت را وجود واحد دندان پزشکی و تجهیزات مدرن آن برشمرد و گفت: در این راستا ضمن تجهیز کامل واحد دندان پزشکی سرابله تعداد چهار دستگاه یونیت برای این واحد خریداری شد.
 
جعفری زاده جذب و تکمیل نیروی انسانی با اولویت نیروهای بومی را از دیگر فعالیت های حوزه مدیریت بهداشت و درمان چرداول ذکرکرد و افزود: در این راستا در یکسال گذشته 40 نفر بهداشت کار دهان و دندان، 4 نفر دندان پزشک، 20 نفر پزشک عمومی و 11 نفر ماما جهت مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت جذب و بکار گیری شده اند.
 
وی یادآور شد که از محل اعتبارات جذب شده تعداد 4 مرکز خانه بهداشت با اعتبار3600میلیون ریال در سطح شهرستان در سال گذشته ساخته شده و به مردم این شهرستان واگذار شده است.
 
جعفری زاده حجم خدمات و اعتبارات تخصیصی دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت این شهرستان را نسبت به ادوار گذشته بی نظیر دانست و گفت: از محل پزشک خانواده نیز اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص داده شده که تا کنون بیش از 35 میلیارد آن جذب و هزینه شده و مابقی نیز به تناوب از طریق وزارت در حال تزریق می باشد.
 
وی تاکید کرد: شهرستان چرداول دارای 38 خانه بهداشت روستایی، 4 پایگاه بهداشتی، 8 مرکز بهداشتی درمانی و 1 مرکز آموزشگاه بهورزی می باشد که 20 پزشک عمومی، 70 بهورز و 10 ماما در این مراکز در حال خدمت رسانی به مردم می باشند./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار