سال گذشته؛
سال گذشته در قالب طرح مفتاح الجنه 361 خانوار از مددجویان تحت حمایت طرح اکرام و 271 خانوار از مددجویان طرح محسنین بازدید شده است.
کد خبر: ۲۸۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، کریم کشاورز سیاهپوش طرح محسنین را موفق خواند و با دعوت از اقشار مختلف برای حضور و مشارکت در این طرح بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) طرح های مختلفی را برای ارائه خدمت به جامعه هدف خویش طراحی کرده است تا به واسطه اجرای این طرح ها هم خدمت به نیازهای متنوع مددجویان پیگیری شود و هم اشقار مختلف نیکوکار و خیّر بتوانند براساس نیّت خویش، کمک هایشان را اهداء کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع 361 خانوار از مددجویان تحت حمایت طرح اکرام و 271 خانوار از مددجویان طرح محسنین بازدید شده که در مجموع 998 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به 632 خانواده مساعدت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان البرز اضافه کرد: براساس بررسی های انجام شده میانگین سرانه کمک خیّران در طرح مفتاح الجنه یک میلیون و 580 هزار و 158 ریال بوده است.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در سه ماهه نخست سال 95 عنوان کرد: همچنین 89 خانواده نیازمند سرکشی شد که 68 خانوار از مددجویان تحت حمایت طرح اکرام و 21 خانوار از مددجویان طرح محسنین بودند؛ در مجموع 136 میلیون زار ریال کمک نقدی و غیر نقدی به 89 خانواده مساعدت شد.

کشاورز سیاهپوش یادآورشد: بررسی ها نشان می دهد که میانگین سرانه کمک خیران و نیکوکاران حاضر در این طرح در این مدت یک میلیون و 529 هزار ریال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار