کد خبر: ۲۸۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 01 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ،مدیر عامل آبفار لرستان گفت: شاخص بهره‌مندی آبرسانی روستایی استان تا سه سال آینده باید به ۹۲ درصد برسد.

 مهندس علیرضا کاکاوند ضمن تشریح دستاوردهای این شرکت بیان کرد: شاخص بهره مندی آبفار لرستان از شاخص بهره مندی کشور بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شاخص بهره‌مندی آبرسانی روستایی لرستان تا سه سال آینده باید به ۹۲ درصد برسد که در آن زمان بخش عمده‌ای از روستاهای لرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

کاکاوند اضافه کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار روستای کشور با تانکر آبرسانی می‌شوند و این در حالی است که در تابستان امسال تنها ۱۴ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شدند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۱۸ هزار مشترک آب شرب در روستاهای استان گفت: از مجموع دو هزار و ۸۵۱ روستای لرستان حدود نیمی از آن‌ها کنتور گذاری شده و بر اساس قانون، شرکت آبفار لرستان این روستاها را پوشش می‌دهد.

این مسئول افزود: در طول تاریخ آبرسانی روستایی به روستاهای لرستان تنها ۳۵۵ حلقه چاه در لرستان حفر شده بود و این در حالی که ۵۱۳ حلقه چاه از سال ۸۹ تاکنون در لرستان برای روستاها حفر شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار