مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه:
مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه گفت: تا پایان امسال سامانه طرح جامع مالیاتی به انجام می‌رسد و اساس این طرح بر پایه مودی محوری می باشد.
کد خبر: ۲۸۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 31 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مدیرکل امور مالیاتی استان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده های مالیاتی این سازمان در سال گذشته در حدود 152 هزار مورد بوده است .

هادی ملکشاهی با تاکید بر اینکه افزایشی در توافقات مالی در سال های اخیر نداشته ایم، افزود: این مهم نشان دهنده این است که دولت سطح اقتصادی و درآمدی مردم و جامعه را در امور مالیاتی به خوبی مدنظر داشته است.

وی با اشاره به افزایش سطح مراجعات غیرحضوری ارباب رجوع، عنوان کرد: برای جلوگیری از ازداحام ارباب رجوع و نیز صرفه جویی در وقت و زمان آنان، کار تسلیم اظهارنامه های مالیاتی را از طریق سامانه انجام میدهیم.

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه گفت: ان شاءالله تا پایان امسال سامانه طرح جامع مالیاتی به انجام می‌رسد و اساس این طرح بر پایه مودی محوری می باشد.

ملکشاهی به جزییات این طرح اشاره کرد و افزود: در این طرح چند پرونده به نام یک مودی مشخص مورد بررسی قرار می گیرد و هر وی یک کد اختصاصی دریافت می کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: در بخش بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به مدیران کل در بحث بخشودگی مالیاتی تفویض اختیار شده است و این موضوع با استقبال مراجع کنندگان روبرو شده است.

وی عنوان کرد: در طول سال 92 تا پایان سال گذشته بیش از 2 هزار و 370 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری های سطح استان اختصاص یافته است.

ملکشاهی در پایان گفت: در سال گذشته این سازمان از محل عوارض درآمدی در حدود 860 میلیارد ریال داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار