فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ایجاد فضای همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف برای رسیدن به نگاه های مشترک در حوزه فرهنگ و حرکت به سمت و سوی آن متناسب با واقعیت های جامعه ضروریست.
کد خبر: ۲۸۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ یاور محمدی در آیین افتتاح تجهیز مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی افزود:ماامروز شاهد تغییرات فن آوری متاثر از فرهنگ قرار گرفته ایم و اگر نگاه های همه افرادی که در حوزه های مختلف فرهنگی فقط متکی به آموخته های خود باشند و متوجه تغییرات گسترده و وسیع نباشند،در این زمینه دچار تنش و مشکل جدی خواهیم شد.
وی با بیان اینکه موسیقی ناشی از خمیر مایه های فرهنگی ما است گفت: اگر متناسب با ظهور شکل های جدید در این عرصه نتوانیم تعریف های جدیدی ارایه دهیم، با مشکل مواجه خواهیم شد.
فرماندار سنقر و کلیایی جایگزینی فضای گفت و گوی مناسب و کرامت مدار فارغ از هرگونه نگرش افراد را به جای ارایه نظرات مختلف و جداگانه در حوزه هنر موسیقی مورد تاکید قرار داد.
محمدی از ایجاد فضایی پویاتر از گذشته در حوزه فرهنگ و حمایت از هنرمندان با بهره گیری از امکانات و ظرفیتها با رعایت ارزش های اخلاقی و عرفی خبر داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ هم اساس توسعه را بر مبنای فرهنگ دانست و دلیل توسعه نیافتگی فرهنگی را وجود مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
ابراهیم رحیمی زنگنه لازمه رفع مشکلات اقتصادی را اصلاح ذهنیت های فرهنگی ذکر کرد و گفت: لازمه ایجاد اتفاق مهم و اساسی در حوزه فرهنگ که منجر به رفع مشکلات اساسی مردم جامعه در حوزه های مختلف شود، تلاش و حرکت جمعی است.
وی تسهیلات بانکی را که بایستی صرف تولید و اشتغال شود، وارد فعالیت واسطه گری و دلالی می شود را نمونه ای از توسعه نیافتگی فرهنگی در استفاده از پول و ایجاد مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
فرماندار شهرستان کنگاور هم که از دیگر سخنرانان این مراسم بود زنده بودن انسان را متاثر از فرهنگ آمیخته با هنر دانست و گفت: یکی از مشکلات بزرگ جامعه ما ناشی از دگرگونی های عجیبی است که ما را به سمت بی هویتی پیش می برد.
علیرضا ایزدی با بیان اینکه سبک زندگی ما امروز متزلزل شده است گفت: بایستی با بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش و تقویت زیربناهای تربیتی، خواسته های مقام معظم رهبری در خصوص سبک زنگی ایرانی اسلامی محقق شود.
در پایان محمد رضا کماسی به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی معرفی و از زحمات 11 ساله نادر حیدریان قدردانی شد.















منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار