دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان:
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان کرمانشاه گفت: بیش از 290 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۲۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 30 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به تشدید اقدامات کنترل ونظارتی در ماه‌های اخیر گفت: طی پنج ماهه امسال 290 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف وضبط شده و عوامل آن هم تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرشاد رحمتی افزود: گوشی تلفن همراه، اقلام خوراکی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین آمار کالاهای کشف شده است.

وی اظهارداشت: آسیب شناسی شهرستانهای مرزی که بیشتر در معرض پدیده قاچاق هستند در دستورکار است وتمرکز ما روی متلاشی سازی شبکه‌های کلان قاچاق در کشور است.

فرماندارجوانرود نیز نقش بازارچه مرزی را در امرارمعاش مردم شهرستان یادآورشد و گفت: شهرستان جوانرود12 کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق دارد.

آرش لهونی افزود: سالانه حدود یک میلیون گردشگر از بازارچه این شهرستان که مهمترین جاذبه گردشگری شهرستان است، بازدید می‌کنند.

لهونی در ادامه بر مبارزه جدی و مستمربا قاچاق کالاهای سلامت محور تاکیدکرد.

مسئول بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: بیشتر موادآرایشی بهداشتی قاچاق که با برندهای معتبرجهانی عرضه می شوند، تقلبی است.

رحیمی افزود: مصرف این محصولات می تواند عوارض جدی پوستی وداخلی ایجادکند.

عباس سجادی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم دراین نشست مشارکت اصناف وبازاریان را در مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه بسیارمهم ارزیابی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار