مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از هشتهزار و 152 واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق مختلف استان فارس آغاز شده است .
کد خبر: ۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 04 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهندس سید علی نقی لقمانی چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه فجر افزود: ششهزار و 734 واحد مسکن روستایی در این دهه با تسهیلات 125 میلیون ریال و کارمزد پنج درصد برای هر واحد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد : همچنین یکهزار و 428 واحد مسکن شهری با تسهیلات 250 میلیون ریال برای هر واحد در شهرهای خرم بید ، سپیدان ، ارسنجان ، پاسارگاد ، جنت شهر، قیر و خرامه در قالب مسکن مهر به بهره برداری رسیده است .

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت : همچنین در دهه فجر امسال 17 طرح هادی روستایی در 9 شهرستان استان فارس با حجم اعتباری 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

مهندس لقمانی با بیان اینکه سه هزار و 500 خانوار از خدمات طرح های هادی روستایی بهره مند شدند گفت : 91 روستای استان فارس اکنون فاقد طرح هادی روستایی است که پیش بینی می شود تا پایان برنامه پنجم توسعه این روستاها نیز از تهیه طرح هادی برخوردار شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس همچنین گفت : در دهه فجر امسال عملیات کلنگ زنی و عملیات اجرایی 182 پروژه عمران روستایی در مناطق مختلف استان فارس نیز آغاز شده که پیش بینی می شود تا نیمه اول سال آینده این طرح ها به سرانجام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار