مشاور آموزش وپرورش:
20پایگاه انتخاب رشته توسط آموزش وپرورش انخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری را در سطح استان انجام می دهند.
کد خبر: ۲۷۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 17 August 2016







مشاور آموزش وپرورش در گفتگو با خبرنگار تابناک ؛گفت: داوطلبین کنکور سراسری با مطالعه  دقیق دفترچه شماره دو وعلاقه واستعداد خود می توانند درست ومنطقی؛ دست به انتخاب رشته بزنند.
بهروزعسگری با بیان اینکه درانتخاب رشته سه عنصر علاقه ؛ استعداد وتوانایی داوطلبین نقش اساسی را در موفقیت آنان داردگفت:والدین با همراهی هم اندیشی خود در انتخاب رشته تحصیلی ومحل تحصیل فرزندشان را به سمت انتخاب درست وآینده روشن سوق دهند.
وی با بیان اینکه داوطلب با در نظر گرفتن شرایط مالی توانایی خوددقت لازم رابرای انتخاب  تحصیل در رشته وشهر مورد علاقه اش بسنجد؛ وفضای اشتغال وبازار کار پس از فراغت از تحصیل را مد نظر قرار دهد.
این مشاور درادامه افزود:20پایگاه انتخاب رشته در سطح استان برای انتخاب رشته داوطلبین راه اندازی شده که مشاورین مجرب آموزش وپرورش  با انتخاب رشته مجازی توصیه های  لازم را به داوطلبین انجام می دهند.وتاکید کرد از مراجعه به افراد کم تجربه برای انتخاب رشته خودداری کنند.
 وی خاطر نشان کرد: برای انتخابی درست؛داوطلبان از نرم افزارهای معتبر که توسط آموزش وپرورش و سازمان سنجش طراحی شده استفاده کنند؛که این انتخاب رشته مجازی احتمال قبولی داوطلب را در کدرشته؛ورشته محل نشان می دهد.
عسگری در خاتمه تاکید کرد:انتخاب نهایی برعهده داوطلب است؛ که براساس علاقه، توانایی واستعداد رشته مورد علاقه اش را انتخاب کند.
 خبرنگار:حدیث جمشیدی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار