خدام حرم مطهر رضوی طی مراسم گرامیداشت دهه کرامت در جمع 300 نفر از اعضای کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۲۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 15 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر از حضور خدام شریف حرم امام رئوف در جمع صمیمی و با صفای جوانان تحت حمایت و حمل پرچم ولایت آستان قدس رضوی به دستان این خدام بزرگوار گفت: دهه کرامت دهه مبارکی است از این رو جوانان مددجو و خانواده امداد باید تلاش کنند که از فیوضات گره گشای این دهه مبارک بهره مند شوند.

حسین خدرویسی با تاکید بر اینکه بافت دینی و مذهبی استان کرمانشاه از مذاهب مختلف دینی تشکیل شده تصریح کرد: تمامی اقلیت های مذهبی پراکنده در استان ارادت قلبی بسیاری به آقا امام رضا(ع) دارند.

خدرویسی با بیان اینکه در دهه کرامت اردوهای زیارتی باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولین قرار گیرد افزود: گرچه مسئولین کمیته امداد با همکاری خیرین برنامه های زیارتی متنوعی برای مددجویان اجرا می کند اما تدوام این برنامه ها برای مشتاقان زیارت بسیار سودمند است.

در این مراسم باشکوه خدام نورانی حرم رضوی ضمن گوش سپاری به مشکلات ها و صحبت های جوانان تحت حمایت به قرائت دعاهای ویژه پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار