در حکمی، «علی کریمی» به عنوان رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 14 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

علیرضا مرزبانی در این مراسم ضمن اظهار رضایت از عملکرد پلیس فتا، گفت: علی شفیعی در طول حضورش در سمت رئیس پلیس فتای استان توانسته است کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد و در این مدت عملکرد بسیار مطلوبی چه در حوزه کشف جرائم و چه در حوزه آموزش داشته و اکنون نیز پس از خدمت 30 ساله در نیروی انتظامی به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

وی خدمتگزاری به مردم را از مهمترین افتخارات نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از برجسته‌ترین ویژگی‌های حکومت در جامعه اسلامی، کسب رضای خدا و رسیدگی به مشکلات مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش جرائم سایبری در سال‌های، اخیر تصریح کرد: باید توجه ویژه و خاصی به‌سوی فضای مجازی معطوف شود، بحمدالله دانش تخصصی به همراه تجربه انتظامی پرسنل پلیس فتا باعث حضور مقتدرانه این پلیس در فضای مجازی شده است.

مرزبانی نیاز به افزایش تلاش پرسنل پلیس فتا را امری واجب دانست و خاطرنشان کرد: باید به‌صورت مداوم فضای مجازی رصد و هرگونه جرم قبل از وقوع شناسایی شود زیرا پیش‌بینی جرائم بر پیگیری اولویت دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم جانشین انتظامی استان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه علی شفیعی، علی کریمی را به عنوان رئیس جدید پلیس فتای استان کرمانشاه منصوب کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار