در جلسه مشترک رییس مجلس نمایندگان فیلیپین و هیات همراه با مسوولان استان فارس بر تقویت و گسترش روابط بین دو کشور تاکید شد .
کد خبر: ۲۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 26 April 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رییس مجلس نمایندگان فیلیپین که در راس هیات پارلمانی دیشب به شیراز سفر کرده است از مکان های فرهنگی و تاریخی استان دیدن کرد .

هیات پارلمانی فیلیپین همچنین در جلسه مشترک با معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و برخی از مسوولان استان بر تقویت و توسعه روابط بین دو کشور تاکید کرد.

فلسیانو بلمونته در این دیدار با اشاره به سیاست ایران در توسعه روابط خارجی گفت : در این زمینه به دنبال نقاط مشترک برای توسعه روابط هستیم .

وی با اشاره به دیدارش با رییس جمهور کشورش قبل از سفر به ایران افزود : ایشان نیز با ابراز خرسندی از سفر هیات پارلمانی فیلیپین به تهران برای گسترش مناسبات بین دو کشور ابراز امیدواری کرد .

رییس مجلس نمایندگان فیلیپین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و با ثبات در منطقه است گفت : برای کشورما توسعه روابط با ایران و چین از اهمیت بالایی برخوردار است .

فلسیانو بلمونته با ابراز خرسندی از حضور خود در شیراز گفت : شیراز مهد فرهنگ و تمدن است و بسیار مفتخر هستم که نخستین بار به این شهر سفر می کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه هیات پارلمانی فیلیپین بر گسترش و توسعه روابط با کشور تاکید دارند گفت : این هیات در سفر خود به ایران به دنبال گسترش مناسبات است .

جوانشیر کدخداپور افزود : سفر این هیات پارلمانی نوید دهنده ارتقا و توسعه روابط بین دو کشور خواهد بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار