مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام ۲۸۵ مبلغ به مناطق مختلف استان گلستان و اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه محوری در ایام دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 11 August 2016
حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد از اعزام ۲۸۵ مبلغ در استان گلستان خبر داد و افزود: افزون بر ۱۵۰ برنامه محوری در رابطه با دهه کرامت با زیرشاخه‌های مختلف در این ایام اجرا می‌شود.
وی با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در استان گفت: دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، حضور در مساجد و... جزو برنامه‌های خدام حرم رضوی در استان است که در حال اجراست.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان گلستان اظهار کرد: اتفاق خوبی که در این سال‌ها رخ داده است این است که از ولادت حضرت معصومه (ع) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه‌ی کرامت نام‌گذاری شده و امروز این دهه به عنوان فرهنگ و باور عمومی مردم تبدیل شده است.
وی افزود: خاندان پیامبر اکرم (ص) را خاندان کرامت می‌دانیم، چرا که کریم کسی است که همانند باران است و بر سر هر کسی و هر ظرفی می‌بارد و برایش فرقی ندارد که این ظرف متعلق به دوست است یا دشمن.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: امام رضا (ع) در روایتی فرمودند هر کسی حرف‌های ما را صحیح بشنود از ما جدا نمی‌شود و ما امروزه با توجه به ارادتی که از مردم ایران شاهدیم می‌فهمیم سخنان امام رضا (ع) را به‌خوبی شنیده‌ و درک کرده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار