فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از کشفیات 250 میلیارد ریالی کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تا کنون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 10 August 2016
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان کشفیات قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 40 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در این رابطه 81 پرونده تشکیل شده است و همچنین 344 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و 138 دستگاه خودرو توقیف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به بحث کشفیات مواد مخدر در این استان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که در این رابطه 326 نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.
کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه 4 هزار نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و مصرف‌کننده نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند، افزود: سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان منهدم و 67 دستگاه خودروی سبک و سنگین کشف و ضبط شد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حجم ترددها در این استان بسیار بالاست، ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده پنج درصد کاهش تلفات فوتی را در سطح استان شاهد هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به تماس‌های مردمی با سامانه 197 اشاره کرد و گفت: 8 هزار تماس مردمی در این زمینه داشتیم و در حوزه 110 از ابتدای سال جاری تاکنون 250 هزار تماس از سوی مردم ثبت شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح پاکسازی مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء‌ امنیت اجتماعی در مناطق آلوده 8 هزار نفر توزیع‌کننده و مصرف‌کننده شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنانش به بحث جرائم مهم و خشن در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کاهش 25 درصدی جرائم مهم و خشن در سطح استان هستیم.
کامرانی‌صالح در بخش دیگر از سخنانش به وظایف خبرنگاران در حوزه آگاهسازی مردم اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه پیشگیری از جرائم و آگاهسازی جامعه خبرنگاران نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار