در رقابت قهرمانی کشور؛
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه از شرکت تیم واترپلوی منتخب نوجوانان استان (رده سنی 13-14 سال) در رقابت های قهرمانی کشور جام شهدای غواص دریادل زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 10 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛پیمان جاویدان اظهار کرد: مسابقات واترپلوی نوجوانان از امروز با شرکت 11 تیم از هفت استان کشور به میزبانی زنجان و در قالب دو گروه آغاز شده است.
وی ادامه داد: تیم منتخب کرمانشاه نیز در گروه دوم با تیم های آزادی زنجان الف و ب، آکادمی ایرانیان اصفهان، ارمغان مشهد و پیشگامان کویر یزد همگروه شده است.
جاویدان ادامه داد: در گروه اول نیز تیم های ارومیه، مهیار الف و ب، کارگران اصفهان و شهید نوفلاح تهران با یکدیگر مسابقه می دهند.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه یادآور شد: از هرگروه 2 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و سپس با انجام مسابقات تیم های فینالیست و نهایتا قهرمان مشخص می شود.
وی با اشاره به آمادگی خوب تیم منتخب واترپلوی نوجوانان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد کرمانشاه یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی باشد.165 ورزشکار زیرنظر هیات شنا، شیرجه و واترپلو مشغول به فعالیت هستند که واترپلو با 80 نفر بیشترین تعداد ورزشکار را در اختیار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار