مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در برنامه "اینجا اصفهان":
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جشنواره بزرگ کالای ایرانی با همکاری بیش از 40 تولیدکننده برتر استان و کشور از تاریخ 25 مرداد الی 29 شهریور ماه مصادف با عیدبزرگ شیعیان، عیدغدیرخم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 09 August 2016
اصغر کشاورزراد در برنامه "اینجا اصفهان" با اشاره به اینکه بازارهای روز کوثر به منظور رفع مایحتاج عمومی شهروندان از سوی سازمان میادین احداث شده است، اظهار کرد: حذف واسطه ها و اتصال مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تنوع کالاها و افزایش کیفیت کالاها از اهداف سازمان برای راه اندازی بازارهای روز کوثر بوده است.
وی با تاکید بر حذف کالاهای غیر ضروری در بازارهای روز کوثر، افزود: حذف کالاهای غیرضروری در بازارهای روز کوثر باعث شد تا شهروندان زمانی که وارد بازارهای روز کوثر می شوند کل مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: نظارت های خوبی از سوی سازمان و ارگان های نظارتی بر بازارهای روز کوثر است از همین رو شهروندان با اطمینان بیشتری به بازارهای روز کوثر مراجعه می کنند.
کشاورزراد با تاکید بر اینکه قیمت کالاهای بازار روزکوثر نسبت به قیمت های که در پشت کالا درج شده است مناسب تر است، بیان کرد: داخل بازارها چیدمان کالاهای ایرانی در اولویت قرارگرفته اند همچنین تبلیغ کالاهای مشابه ایرانی که کیفیت خوبی داشتند در کل بازارهای روز کوثر انجام شد.
 وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری سال جاری را اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری کرده اند در همین راستا از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با بهره برداران و تولید کنندگان برتر استانی و کشوری اجرا شد تا گامی در راستای این نامگذاری برداریم.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به جشنواره بزرگ کالاهای ایرانی، ادامه داد: جلسات مختلفی با تولید کنندگان برتر استانی و کشوری برگزار شده و قرار است تا جشنواره بزرگ کالای ایرانی برگزار شود.
کشاورزراد گفت: جشنواره بزرگ کالای ایرانی با همکاری بیش از 40 تولیدکننده برتر استان و کشور از تاریخ 25 مرداد الی 29 شهریور ماه مصادف با عیدبزرگ شیعیان، عیدغدیرخم برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان عنوان کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حفظ و حمایت از محیط زیست از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی و به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد را از دیگر اهداف جشنواره بزرگ کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان دانست و بیان کرد: همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک و افزایش سلامت جامعه از اهداف جشنواره است.
کشاورز راد  با تاکید بر اینکه در جشنواره بزرگ کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان جوایز نفیسی برای مشتریان در نظر گرفته است، ادامه داد: برای تشکر و قدردانی از مشتریان به دلیل اعتماد آنان به کالاهای داخلی، با همکاری تولیدکنندگان و حمایت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، جوایز ارزنده ای به بیش از 1110 نفر اهداء خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه روزانه حدود یک تن پلاستیک در بازارهای کوثر استفاده می گردید ، اظهار کرد: با توجه با تاثیرات مخربی که نایلون های پلاستیکی بر محیط زیست دارند تصمیم گرفته شد که از کیسه پارچه ای در بازارهای روز کوثر استفاده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار