اختتامیه جشنواره استانی رضوی ویژه کودکان و نوجوانان با معرفی نفرات برتر امروز در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 09 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رضا موزونی در اختتامیه جشنواره استانی رضوی ویژه کودکان و نوجوانان که در کانون پرورش فکری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه فرایند برگزاری جشنواره رضوی از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: موضوعات این جشنواره در قالب شعر، قصه‌گویی و نقاشی نمایش داده شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مجموع 1860 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، عنوان کرد: از این تعداد 540 اثر به مرحله استانی راه یافتند و 116 اثر نیز برای مرحله کشوری معرفی و ارسال شدند.
موزونی با بیان اینکه چنانچه ادبیات دینی و مباحث مذهبی در پوشش هنر و ادب به جامعه ارائه شود تأثیر بیشتری دارد، گفت: کانون پرورش فکری از نهادهای موفق در عین حال مظلوم در فعالیت‌های فرهنگی است این در حالی است که سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان دارای اهمیت بسیاری است.
وی با اشاره به اینکه سه کتابخانه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: این طرح‌ها شامل کتابخانه‌ای در شهرک امام(ره) و شهرک دولت‌آباد شهر کرمانشاه و یک کتابخانه در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که تا پایان سال نیز افتتاح می‌شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جشنواره رضوی زینت جشنواره‌های کانون پرورش فکری است، اظهار کرد: جشنواره رضوی جشنواره‌ای برای امام خوبی‌ها امام رضا(ع) است.در اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان مرحله استانی تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار