با حضورمعاون وزير فرهنگ و ارشاد؛
نمايشگاه آ‌ثار منتخب پنجمين جشنواره ملي نقاشيخط و حروف نگاري رضوي(۱۸ مرداد) با حضور معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در نگارخانه شهر بيرجند گشايش يافت.
کد خبر: ۲۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 08 August 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اين نمايشگاه 21 اثر در رشته حروف نگاری و 20 اثر در نقاشیخط از هنرمندان برجسته شرکت کننده در پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي به نمايش گذاشته شده است.

وي با اشاره به اينکه از اين تعداد پنج اثر از هنرمندان خراسان جنوبی است،‌افزود: 271 اثر به دبیرخانه پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي در بيرجند ارسال شده که پس از دواری 41 اثر براي مرحله نمايشگاهي انتخاب شد.

زمزم ادامه داد: سه داور برجسته کشور «صداقت جباری، مسعود نجابتی و احمد آریامنش» انتخاب و داوری آثار رسيده به پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی را بر عهده دارند.
 
وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه آ‌ثار منتخب پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي بيرجند تا پنج شنبه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۶ الي ۲۱ براي بازديد عموم دائراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار