۲۴ ساعت پرحادثه در جاده های کرمانشاه؛
حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ کشته و ۲۹ زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۲۷۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 08 August 2016
به گزراش تابناک به نقل از مهر،مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از وقوع چند حادثه رانندگی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اکبر آزادی اظهار داشت: روز گذشته بر اثر برخورد سواری پراید و پیکان در شهرستان پاوه بین روستای شمشیر و دربیان ۷ نفر مصدوم شدند.
وی افزود: ۲ نفر از مصدومان حادثه مذکور به بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند و ۵ نفر نیز در بیمارستان قدس پاوه سر پایی درمان شدند.
آزادی همچنین از وقوع حادثه دیگری در اسلام آبادغرب پیچ کریم حاصله طی روز گذشته خبر داد و گفت: ساعت ۱۹:۵۰ دیروز در پی برخورد ۴ دستگاه سواری پژو در محور مذکور ۱۴ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از مصدومان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب منتقل شدند.
وی بیان کرد: ساعت  ۱۶:۱۰  روز گذشته یک فقره حادثه رانندگی دیگر در جاده سراب نیلوفر به مصدومیت ۵ شهروند منجر شد.
آزادی در خصوص این حادثه نیز گفت: مورد حادثه برخورد سواری پیکان و پراید گزارش شد و  ۵ مصدوم با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل  شدند.۲ کشته و ۳ زخمی در برخورد مرگبار پراید با پژو در گیلانغرب بوده است، همچنین حوالی ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز دوشنبه برخورد یک دستگاه پراید با پژو ۴۰۵ در دو راهی گیلانغرب به ایلام نیز موجب کشته و زخمی شدن ۵ سرنشین این خودروها شد.
بر اساس این گزارش، در این حادثه متاسفانه ۲ تن از سرنشینان خودروها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.همچنین در این تصادف ۳ سرنشین دیگر به شدت مجروح شده که با حضور به موقع نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.







منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار