رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان در رشته سرعت که به میزبانی قزوین برگزار شده بود، شامگاه دیروز /جمعه/ به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۷۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، غلامحسین نکونام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از اردوی آمادگی تیم ملی 29 سنگنورد بانو و 17 سنگنورد آقا حضور داشتند.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان کشور از 12 مردادماه جاری به مدت 4 روز تحت نظر سه مربی در مجموعه ورزشی سردار آزادگان قزوین جهت انتخاب برترین های این رشته برای حضور قوی در رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا، برگزار شد.
نکونام با بیان اینکه رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان اواخر تابستان امسال در تهران برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای استان در رشته سرعت و نیز وجود دیواره سنگ نوردی قزوین، این احتمال وجود دارد که اردوهای آماده سازی بعدی تیم ملی نیز در این شهر برگزار شود.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین ادامه داد: یکی از ویژگی های برجسته این دوره از اردوی آمادگی تیم ملی سرعت سنگ نوردی حضور استاندار و نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و جمعی از معاونان دستگاه های اجرایی در میان اردونشینان جهت دلگرمی ورزشکاران حاضر صورت گرفت.
وی در پایان تاکید کرد: استاندار قزوین همچنین در این بازدید با تخصیص 500 میلیون ریال برای مسقف کردن دیواره سنگنوردی ورزشگاه سردار آزادگان موافقت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار