مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران گفت:این بازدیدها جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمات به مسافرین و نحوه برخورد با زائرین، بهداشت واحدها و نظارت بر تعرفه‌ها انجام می‌گیرد .
کد خبر: ۲۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 06 August 2016

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران گفت:این بازدیدها جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمات به مسافرین و نحوه برخورد با زائرین، بهداشت واحدها و نظارت بر تعرفه‌ها انجام می‌گیرد.

 

به گزارش تابناک ایلام؛«میثم علیزاده»اظهار کرد: میراث فرهنگی شهرستان با همکاری اداره اماکن، بهداشت و دیگر دستگاه‌ها اقدام به نظارت گسترده‌ای بر 70 واحد اقامتی و 3 هتل این شهرستان در ایام اربعین می‌کند. 

 

علیزاده با اشاره به اینکه فعاليت چشمگير واحدهاي مختلف براي ارائه خدمات بهتر به مسافران و زائرین در اربعین حسینی به‌صورت جدی در دستور کار قرار می‌گیرد تصریح کرد: اين طرح در راستاي حفظ سلامت مسافران و زائرین اجرا می‌شود. 

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران اضافه کرد: خانه مسافرهایی که کیفیتی برتر و خدماتی بالاتر رادارند توسط میراث فرهنگی شهرستان تقدیرمی شوند و همچنین با خانه مسافرهای خاطی برخورد جدی و به معاونت گردشگری اداره کل جهت ابطال پروانه‌های بهره‌برداری معرفی می‌شوند

.

وی با اشاره به اینکه واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش 80 کاروان رادارند افزود: علاوه بر این‌یک کمپ 29 سویتی برای اسکان مسافر ئ زائران وجود دارد.


 علیزاده ادامه داد: هتل نبوت 100 نفر، هتل خلیج‌فارس 50 نفر و هتل نور 250 نفر ظرفیت دارند.


مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران با تأکید بر اینکه با توجه افزایش تردد زائران در طول سال از این مرز واحدهای اقامتی جوابگو نیاز نیست تصریح کرد: مهران نیازمند توجه بیشتر است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار