رئیس هیئت اسکیت استان کرمانشاه:
رئیس هیئت اسکیت استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور شد و تیم‌های اراک و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۲۷۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 06 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر؛سامان شیرزادی اظهار داشت: رقابت‌های اسکیت ورزشی قهرمانی ماراتن کشور با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.
وی بلوار طاقبستان کرمانشاه را محل برگزاری این رویداد ورزشی عنوان کرد و افزود: در این مسابقات برترین‌های اسکیت سراسر کشور در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند.
شیرزادی با اشاره به طی ۷ مسیر و مسافت ۴۲ کیلومتر در این مسابقات از سوی ورزشکاران گقت: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا و آمادگی ورزشکاران نیز خیلی خوب بود.
وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی چین در شهریور امسال گفت: در پایان این مسابقات کرمانشاه عنوان نخست تیمی را بدست آورد و تیم‌های اسکیت اراک و اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
شیرزادی همچنین بیان کرد: در رده سنی جوانان امیر بهزادی از چهار محال و بختیاری، کیارش شاه محمدی از اراک و علی ولیخانی از اصفهان  به اردوی تیم ملی راه یافتند.وی افزود: در رده بزرگسالان نیز محمد صالحی و فرشید شایان از کرمانشاه و یوسف حجتی از اصفهان به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار