مدیرکل راه و شهرسازی قزوین :
در شرایطی که برخی مسئولان استان قزوین روند کار در هفت سنگان را قانونی می دانستند مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با رد این ادعاها، ساخت و ساز در هفت سنگان را غیر قانونی دانست.
کد خبر: ۲۷۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی فر، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در گفت‌وگویی با این خبرگزاری اظهار کرد: در حال حاضر ساخت و ساز در هفت سنگان به لحاظ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معاری ایران قانونی نیست.
وی افزود: مصوبه شورای عالی شهرسازی و معاری ایران این اجازه را نمی دهد که در این منطقه ساخت و سازی اتفاق بیافتد.
مانی‌فر با رد ادعای برخی مسئولین استان مبنی بر اینکه هفت سنگان ارتباطی با شورای عالی شهرسازی و معاری ایران تأکید کرد: این موضوع کاملا در حیطه وظایف شورای عالی شهرسازی و معاری ایران است و اساساً اوست که باید در این رابطه تصمیم بگیرد و باید مشخص کند در پهنه کشور چه مکانها و مناطقی قابلیت ساخت ساز دارند و یا ندارند.
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد: شورای عالی معماری و شهرسازی ایران تنها مرجع تصمیم گیرنده در خصوص ضوابط ساخت و ساز است و مصوبات آن لازم الاجرا است.
این مسئول همچنین با اشاره به برخی اظهار نظرها در رابطه با رای دیوان عدالت اداری در رابطه با هفت سنگان تصریح کرد: من رایی از دیوان عدالت ندیدم اما مطلع شدم دستور موقتی را برای توقف ابطال پروانه های  ساخت و ساز صادره از سوی شهرداری صادر کرده اند .
وی افزود: این رای به این معناست که که پیش از این شورای عالی شهرسازی و معماری تأکید کرده بود شهرداری بایدپروانه‌های صادره را باطل کند اما دیوان عدالت دستور موقتی را صادر کرده تا این پروانه ها باطل نشوند.
مانی فر یادآور شد: دیوان عدالت اداری رایی را مبنی بر توقف و یا ادامه ساخت و ساز در هفت سنگان صادر نکرده و ملاک همچنان همان رای شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است.
برچسب ها: مانی فر ، هفت سنگان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
درود بر این مدیر کل با شهامت. جالب است که این زمینها متعلق به کارکنان دادگستری قزوین است و چه جالب که این افراد خود در راستای عدالت خدمت میکنند و لی در عمل...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
با سلام
اگر قانونی نیست پس چرا صورتجلسه کارگروه زیربنایی را امضا کرده اید آقای مدیر کل عزیززززز
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
سروصدای این مسئله وطولانی شدن کش وقوس آن نشان از ذینع بودن صاحب منصبان بر میز قدرت نشستگان است.ضمنا" برای داشتن چنین امام جمعه ای که مصر براجرای عدالت است باید خدا را و رهبر عزیز را برای این انتخاب علی وار ودرست وبجا وشایسته شکرگزار باشیم که امام جمعه شهرمان در احقاق حقوق مردم وعدالت لکنت ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار