رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی از برگزاری مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 01 August 2016

امین اکبری مطلق زمان برگزاری این مسابقات 15 مردادماه عنوان کرد و گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان این مسابقات به‌صورت همزمان در محل سالن ملت بجنورد برگزار خواهد شد.

خبر دیگری از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی حاکی از این است که طبق گفته رئیس هیأت کوهنوردی استان؛ هیأت کوهنوردی خراسان شمالی توانسته رتبه 9 کشوری را کسب کند.

حسین بهمنیار اظهار کرد: طی آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، هیأت خراسان شمالی در ارزیابی صورت گرفته در سال 94 در جایگاه 9 کشوری قرار گرفت.

وی گفت: این هیأت در سال 93 در جایگاه 12 کشور قرار داشت که با 2 پله صعود در سال 94 در جایگاه 9 کشوری ایستاد.

بهمنیار بیان داشت: در این ارزیابی صورت گرفته خراسان شمالی با کسب 473 امتیاز پس از استان‌های قزوین، تهران، خراسان رضوی، فارس، همدان، خوزستان، بوشهر و مرکزی در جایگاه نهم قرار گرفت.

وی همچنین از صعود کوهنوردان استان به دیواره اودسای خبر داد و گفت: تیم دیواره نوردی سبکاد خراسان شمالی متشکل از حسین بهمنیار، امین صفری، رضا وثوقی و عیسی شکیبا در مردادماه امسال به مدت یک ماه به دیواره‌های سرسخت اودسای واقع در دره کارواشین در مرز قرقیزستان و تاجیکستان صعود خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار